Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, July 1, 2011

Musim Buah..yummy..sedap2..


skang kan musim buah..best gile..dpt mkn buah durian..best2..yummmy..

tibe2 teringat pulak zaman2 mude dlu..ms tue abah aku baru je beli dusun durian kat Sg. Tiang..ms tue aku xamek short sem..so..ape lg..melepak kat umah selame 3 bln..best gile..pg2 keje aku pg dusun..cr buah durian yg luruh..mkn fresh2..hehehe..sarapan buah durian tue..abg min (sepupu) aku ms tue keje kat TNB pendang..aku p amek dia..pastue sama2 la kami cari buah durian..memang heaven hidup ms tue..lgsg xde masalah..kalau la aku boleh balik ke ms tue..mesti best..tenang gile kot dok kat dusun tue..dah la ade anak sungai..memang best aa lpk situ..huwwaaaaa..nak p blk ms tue..nak lpk situ..sambil dgr lagu jepun..aku xigt tajuk ape..tp yg aku igt lagu tema utk final fantasy kot..

3 comments:

  1. x dpt nak mkan buah..aritu bie blk demam......

    ReplyDelete
  2. nyam2 sedap sungguh..............tp x dpat makan

    ReplyDelete
  3. alalala..siannye die..xpe2..tahun depan kita mkn eh..bie amek la cuti lame2..boleh g berkelah kat dusun..

    ReplyDelete